All black


Hittade den perfekta t-shirten i en påse med kläder som min bror tänkt slänga. Det kallar jag kap! Den är sådär sliten och lite urblekt.

Har precis tryckt i min lite chicken tikka masala med ris som jag lagade till middag. Annars är väl dagen händelse: Någon idiot har gjort inbrott i källaren och klippt sönder lås och dörrar på förråden och snott grejer. Men de har inte rört vårat förråd. Troligtvis för att vi inte har något av värde. Ett kylskåp, en lampa och några tomma flyttkartonger. Det som förrundrar mig mest är att 1) Du kommer inte in i lägenhetsbyggnaden utan nyckel 2) Du måste även ha nyckel för att komma in i källaren till förråden (och den dörren var det inga skador på). Väldigt skumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0