FRIDAY FREE RUN

Tog den här bilden när jag PW/sprang 6km längst floden. SÅ HIMLA FINT.
Tog cykeln in till Freo imorse, åkte aldrig dit tidigare i veckan och har inte varit där på länge och det märktes verkligen. Nya caféer (hur många kan få plats egentligen!?) och nyasfalterade vägar. Fick tag på lite smått och gott som jag behövde. Bästa kapet var det gamla shorts- och tröjmönstret från 80-talet för $1!! Tänkte slänga mig på symaskinen när jag kom hem men jag är så trött. G är på BBQ hos några vänner och jag beställde hem pizza och drack vin till middag. Imorgon har ajg lunch-date med Val och på söndag ska vi hänga på stranden med Adam och Anna.
 
Nu ska kika på Sagan om ringen som går på channel 9! Helt klart en av det bästa filmerna i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0