BOXING DAY SALES

Idag var det boxing day, och alla affärer hade sjuka reor! Har aldrig sett så långa köer i mitt liv. Vissa butiker hade säkerhetsvaker som fick släppa in lite folk i taget och i vissa butiker kom man ingenstans. Att folk orkar. Jag fick panik och G blev irriterad på alla männsikor så vi åkte till en sportaffär där jag fick tag på på shorten på bilden. Se åkte vi hem och åt lite julmat till lunch och G åkte iväg och fixade lite saker och jag tog en sväng till i Garden city och folk hade lugnat ner sig lite. Fick tag på topparna för $15 styck och sandalerna som jag är SÅÅÅ nöjd med! Bästa kapet, äkta läder sandaler för $25 styck. Fick också tag på Katy Perry lösögonfransarna som jag ska ha på Nyår.
 
Imorgon ska jag ligga på stranden så länge jag orkar. Det ska bli 40-42 grader varmt i en vecka nu. ASVARMT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0