BEAUTY PRODUCTS

Måste tipsa om dessa gobitar!
 
Har sett Avène produkten runt om kring på bloggar osv men inte hört något speciellt om dem. Kände bara för att testa och redan efter att ha sprejat det över hela kroppen för första gången så kände jag skillnad! Huden blir otroligt mjuk, återfuktad och len på en gång. Jag är helt såld!
Thermal Spring water kan användas efter rakning (både på man/kvinna), röda och irriterade bäbisrumpor, solbränna, rödhet, utslag, sår, efter träning och under flygplansresor för att fräscha till sig. Jag sprejar den över hela kroppen och låter det torka i 2-3min. Produkten är helt luktfri.
 
Den andra produkten är från Schwarzkopf, en "leave-in conditioner" för mitt hår. Solen och saltvattnet sliter så på håret och den här produkten är grym! Bara att spreja i håret efter tvätt eller när det är torrt och håret blir mjuk och blankt. Håret blir superfräscht!

Kommentarer
Postat av: T

Har alla avene till ansiktet. Så himla bra!

Svar: SJUKT bra grej!
Sara Abrahamsson

2012-12-12 @ 23:04:31
URL: http://Annamarietherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0