06.15am

Idag gick vi upp 06.15 för att få lite morogn-motion. Vi trampade i väg på varsin cykel till Port Beach, det ar ca.5km fram och tillbaka (jag trampade på tung växel och var helt skakis efter). G doppade sig i havet, folk hade simlektioner och gjorde yoga på stranden. Nästa gång vill jag cykla till Cottesloe och tillbaka (tar ca.1h). 
 
Det är 37 grader utanför fönstret, så himla varmt. Skulle till stranden igen men jag har lite sy-idéér som jag vill prova. Tur att man har tillgång till strålande sol när som helst här.
Har skapat en blogg på worldpress och funderar på att flytta den här bloggen när jag fått ordning på designen där. Någon som är kunnig i worldpress??
 
Ska ladda över bilderna från helgens campingtur senare idag.
 

Kommentarer
Postat av: Per

Snacka med Jenny...hon har iallfall gått kurs :-)

2012-12-04 @ 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0