I'll be there for you

Så här har jag sett ut när jag suttit på golvet och organiserat papper.
 
Började dagen med att baka chokladbollar till min kära vän Val. Hon var inte på topp efter dåliga nyheter om en vän hemma i California. Vi gick och köpte kaffe och satte oss på muren nere vid Swan river. Tittade på miljon-båtar som gled förbi i det glittriga vattnet. Vi gick förbi hos mig och hämtade ett soffbord som vi inte änväder längre och traskade hem till Val. Skruvade soffbord och hjälpte henne möblera i extrarummet. Blev bjuden på en svingod risotto med kyckling av Mitch (Val's man), och efter det lagade vi choclate chip cookies och tittade i bröllopstidningar (himla roligt faktiskt). På eftermiddagen gick jag hem och organiserad alla papper vi smalat på oss om mitt visum. Alla papper ligger i olika högar, markerad och i ordning efter 'the checklist'. Imorgon ska alla papper bli certifierade.

Kommentarer
Postat av: P

"himla roligt"... är datumet satt ännu :-)

Svar: Nej inget datum än, men 2014 är året troligtvis ;)
Sara Abrahamsson

2012-08-29 @ 21:18:11
Postat av: J

"himla roligt ja" - för vi måste börja spara pengar...

2012-08-30 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0