IKEA 2013

Katalogen är här! HIttade massa fina prylar att spara till.
Vi börjar från toppen till vänster: En ny soffa i beiget och vit ram (att ha en helvit soffa är det dumaste köpet jag gjort = ALLTID smutsig), en vitt soffbord i stål, en vit tunna att förvara filtar, ett skrivbord till det andra sovrummet, en plexiglas-stol att ha till skrivbordet, en större och djupare stekpanna, nya sänglampor! (min ger ifrån sig ett 'tjutande' ljud), stor våg-tavla att ha ovanför sängen, vit ljusstake, glas ljusstakar, ny sängstomme i vitt, "dagbädd" som bilr dubbelsäng för det andra sovrummet.

Kommentarer
Postat av: T

Men du har en skitsnygg sängstomme nu! Spraya den vit ist! Bus enkelt! Ännu coolare spraya den rosa! :D sjuuuukt snyggt! Slänger upp en bild på min blogg senare idag så får du se!

Svar: ASSÅ JAA! Helt ärligt jag tänkte inte alls på det, spraymåla är ju svaret på detta :D
Sara Abrahamsson

2012-08-27 @ 15:02:02
URL: http://Annamarietherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0