Dreams

 
Trust me, it's paradise. This is where the hungry come to feed. For mine is a generation that circles the globe and searches for something we haven't tried before. So never refuse an invitation, never resist the unfamiliar, never fail to be polite and never outstay the welcome. Just keep your mind open and suck in the experience. And if it hurts, you know what? It's probably worth it.
- Richard, The Beach (2000).

Jag saknar att bo i en ryggsäck. Leva utan planer eller bekymmer. Känna mig odödlig. Testa gränser och göra saker jag aldrig trodde jag skulle göra.
Bara leva. Leva i nuet.

Kommentarer
Postat av: T

Har du läst Amanda malms blogg? Har följt den något år. Tror du skulle älska henne om du inte redan hittat dit! http://WWW.THEVINTAGE-A.COM/shop är hennes hemsida finns länk vidare till bloggen där! :)

Svar: Ja jag har fölt henne i flera år! :D hon bor inte så långt ifrån mig. Hennes blogg är grym!
Sara Abrahamsson

2012-08-05 @ 21:00:24
URL: http://Annamarietherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0