life,

Har legat i sängen med träningsvärk hela dagen. Det har regnat massa hela dagen så jag skyller lite på det varför jag inte rört mig en cm.
Har legat och kollat på flera avsnitt av Keeping up with the Kardashians. Som mest handlade om barnafödsel och bröllop.
Känner mig gammal som drömmer om samma sak. Fast samtidigt känns det så långt borta. Jag vill ju vara lika grym som min mamma, men jag skulle aldrig kunna få barn så tidigt som henne och vara lika grym!
Så det lovar jag er att det får vänta tills jag är närmare 30.
När det kommer till bröllop så är det något som jag måste planer flera år i förväg så ni här hemma kan börja spara pengar så ni kan komma till Australien fira med mig!
On top of this så saknar jag mina småsyskon så otroligt mycket! De har alltid funnits där, små och dryga. Nu de senaste månaderna så har jag verkligen fått en fläng av saknad när jag ser hur stora de håller på att bli. Vill bara krama och pussa på dem, men det får man inte för det är ju 'inte coolt'. Lillebror är längre än mig och blir så där tonårssur för småsaker. Lillasyster sminkar sig och har pojkvän. What happend?! Jag som brukade klä ut min lillebror till tjej eller köra runt han i min dockvagn och lillasyster som jag brukade hjälpa att duscha eller vara elak storasyster och säga "men ta en stol och hämta den!" när hon bad mig ta ner till glas eller liknande från ett skåp.
Åh gosisar vad jag saknar er!
Nu ska jag sluta med mitt deep talk och gå och lägga mig, såg precis att jag har 7 dagars jobb framför mig.
Woho gogo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0