Last week in Aussie

På nyheterna rullar bilder och filmer av Kyle. Känns helkonstigt att kille som älskade att jag var svensk som alltid sa "bara för att jag tycker om dig". Den där spralliga och glada filuren som jag dansade med på Clubba, inte kommer tillbaka.

Mitt i alltihop så håller jag på att tvätta och fixa eftersom jag bara har några dagar kvar här i Australien! Har gjort en lista på saker: måste väga min väska innan, gå till banken, få papper från jobbet, köpa små flaskor med shampoo och balsam, solkräm osv. Jag har någonslags nervös känsla i kroppen, vet inte varför. Kommer nog bli bra så fort jag kommer till mitt kära Bali. Sen får jag ju se min älskade familj! Åh vad jag längtar efter er!

Här kommer några bilder från helgen.

Ida tog premiär-dopp i poolen.

Ja ni ser ju på mig hur kallt det var! Jag badade inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0