Don't stop the party



Hade en riktigt trevlig kväll igår. Först hemma hos mig och jag provade Passion pop (någong billig champange typ) för första gången! Alla säger att det är "billig skit" så därför har det inte blivit av. Men det var hur gott som helst! Smakade bara frukt och bär och en flaska kostar $6. Billigt och gott. Sen bar det av till Clubba och Kiri lyckades tappa sin mobil i taxin. Det kom vi fram till när taxin var borta (som förövrigt tog mer pengar av mig än det stod på mätaren, kommer inte åka med det taxibolaget igen). Stackarn åkte hem istället och jag förstår henne precis eftersom jag själv tappat en mobil förut. Sen dansade jag med Ida i flera timmar och det var skitkul. Efter det blev det en taxi hem och på vägen hem provar vi att ringa Kiris mobil igen och taxigubben i förra taxin svarar! Jag lyckas ordna så jag får mobilen hemkörd till min adress. Sån himla TUR man kan ha. Att ingen annan passagerare har tagit den eller taxigubben själv. Det är liksom en iphone 4. Sen smsade jag hennes mamma så de kan plocka upp den här idag. Vilken snäll vän jag är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0