2 days left

Kan. Inte. Fatta. Det. Än.
Last minute girl, det är jag. Jag väntar alltid till sista stund. Sista dagen, sista timmarna. Då slänger jag ihop allt och åker, allt går så fort att jag liksom inte hinner känna efter eller reagera. Springa ifrån känslorna är jag duktig på.
Igår njöt jag av god cider och italian pork pizza på LC med det härliga gänget. Skrattade åt knäppa historier och åkte till skateparken brevid tågstationen. Jag gick balansgång på räcket och killarna ramlade på sina skateboards. Jag försökte säga åt dem att skateboard + ett par öl inte var en bra kombo.
Kramades hej då. Åh satan vad jag kommer sakna dem!
Nu vill jag bara att det ska bli lördag kl.13.20. Då sitter jag på planet till mitt paradis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0