1st day of spring

Idag är första dagen på den Australienska våren, och om den har levererat! Ida och jag började dagen inne i city med en kaffe på 'tiger, tiger'. Efter det power-shoppade vi, eller jag tittade mest (fick med mig två saker från REAn) och var smakråd åt Ida. Snabbt in och snabbt ut ur affärerna. Vid 12 kände vi oss redan klara och tog bilen hem till förorten. Solen stekte så vi tog på oss bikinis och la oss på varsina solbädd på Idas bakgård. Det var så himla skönt att ligga där och svettas! Vi båda sa "tänk ångesten när vi kommer hem till kalla Sverige...". Det är såna här dagar man vill stanna tiden.


Mina fynd. En stickad tröja och ett par skinnshorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0