Född bäst.

Jävlar vad grym jag var idag på jobbet. Inga problem alls, det bara flöt på för mig. Så länge man ler och är glad så blir allt bra. Imorgon ska jag få sitta helt själv i kassan även fast det egentligen är min sista uppläringsdag. Fick min "uniform" (en tröja haha) idag också. Måste komma ihåg att köpa handsprit (pillar på så mycket pengar) och ett skärp till byxorna (de åker ner). VANTAR måste köpas också!! Hittade inga bra på Sentret när jag letade, men ikväll var jag tvungen att skrapa rutan på bilen och det var kallt kan jag tala om.

Nu ska jag lägga mig och sova. Tröttast.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Läste jag inte något om ett garage förut eller drömde jag det? Vantar är bra oavsett förstås...

2011-10-19 @ 23:32:05
Postat av: SARA

Jag har garage här under lägenheten! Men när jag är på jobbet så står bilen ute och fryser. Så vantar måste jag skaffa mig!

2011-10-20 @ 00:35:29
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0