Vad jag gör...

Jag jobbar extra
Jag jobbar över
Jag går upp omänskligt tidigt
Jag har migrän
Jag äter migräntabletter
Jag sover 15h
Jag gör allt för att undvika att bli sjuk
Jag har sålt en spis
Jag drömmer om varma stränder
Jag är bra

Allt känns lite som att kräkas i munnen och svälja igen. Det går liksom runt även om man inte riktigt vet hur. Batterier? Robott? Solseller? Kärlek? drömmar? Vad vet jag. Nästa torsdag packar jag ihop mig och åker hem till mamma för en långhelg och min födelsedag. Fy satan vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sara, jag hoppades! Då är vi i Sandsjö, hinner vi ses något???



KRAM från en som längtar...

2011-11-11 @ 07:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0