Pancakes


collage by me.

9h jobb. Jag och Martin ägnade de 3 första timmarna åt att simma i godis. Nästan bokstavligt talat. Haribo godis överallt. Ska sälja en spis (eftersom vi har en extra som står i källaren) till honom. Han har levt på mackor i en vecka och har alla kylvaror ute på balkongen. Haha. Tänk att vi svenskar gör allt för att överleva i Norge. De sista timmarna av jobbet fick jag kämpa med att inte kräkas, då någon hade tappat en flaska rödvin i kassan bakom mig. Luktade helvete.
Nu har jag precis lagat pannkakor till mig själv, med den dyraste mjölken i världshistorien. Eftersom allt är stängt i Norge på söndagar fick jag köpa 1l mjölk för 20 nok på Statoil... goda blev dem i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0