New things;


Det var 'supertorsdag' på sentret. Rea på allt och öppet till 24.00. Fick tag en rea-tröja från Carlings och skjortan från H&M och de perfekta jeansen för en billig penning. Har ett par jeans som jag kladdat grönt nagellack på och ett par som har tappat formen helt efter att jag var lite småtjock förra året. Nu åker de båda ut och jag håller mig till de här nya och mina svarta från Australien. Vet inte riktigt vad som hände med alla mina jeans, hade 5 par förut och nu har jag 2. Har blivit så petig med allt.

Nu har jag betalat hyra och flyttat pengar. Det sprider sig sån lycka i kroppen när man sätter in pengar på sitt res-/sparkonto. Då vet man att någon gång kommer de användas till något roligt här i världen. En bussbiljett mellan två länder, en äventyrsutflykt, en öl eller bucket på stranden, billig mat från ett gatustånd eller en handgjord klänning.

Nu ska ajg titta på en av mina favvisar: The Beach. Och drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0