Home sweet home


pic: 5inchandup

Jag är hemma hel och behållen! Det gick bra att köra, men tråkigare väg får man ju leta efter...mellan Malung och Falun ligger det så många små byar och hastigheterna växlar mellan 90-70-50-70-90-70-50-70-90 varannan meter så man kommer ju inganstans!
Hann knappt sätta mig i köket så fick jag ett samtal från Norge (så typiskt!), men det ordnade sig och jag ska på jobbintervju på onsdag nästa vecka. HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR att jag får det här jobbet! Skulle passa såååå bra med två jobb.

Nu väntar jag otåligt på att min mamma ska komma hem!

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter bra det. :) som sagt, hitta till blodmottagningen och fråga efter mig där. :) Eller ring/smsa så möter jag dig utanför.

2011-11-20 @ 00:53:35
URL: http://annamarietherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0