Eurotrip

Efter 13h sömn har min kropp 'läkt' från vad som höll på att bli en förkylning. Hade ont i huvudet, kände mig varm och ont i halsen igår. Men nu är det som bortblåst! Sitter och smuttar på mitt kaffe och kikar på kartor över Europa. Japp, jag har fått en idé om att göra en 'Eurotrip' ett par månader under sommaren. Vilken sommar och när det blir av vet jag inte, men som vanligt älskar jag att sitta och läsa, göra research och skriva upp platser att se eller uppleva. Europa har så otroligt mycket att erbjuda! Det känns som att lite av hela världen finns i Europa. Än så länge har jag skrivit upp Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike, Portugal, Spanien, Schweiz, Italien, Grekland. Det blir som en lång tråd i den ordningen. Hade ju varit skitkul att bila, men känner inte att jag vill köra i alla länder. Tåg, buss, båt och hyra bil på olika ställen är nog bra.

Tänkte tips om en tjej som är helt freaking awesome! Älskar hur hon lever sitt liv och dessutom har hon världens skönaste stil. Amanda Malm heter hon och hon älskar att resa och just nu har hon åkte i väg med pojkvännen till sydeuropa och har det bra. De har ingen bestämd plan utan lever lite spontant. HÄR kommer ni till hennes blogg.

All bilder lånade från http://suzieq.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0