2 jobb

Ni kan härmed kalla mig för receptionist. Idag var jag och skrev på alla papper, fick parkeringskort och all information som jag behöver. Det känns hur bra som helst. Jag åkte på en intervju för en "deltid nattreceptionist" men blev erbjuden "fulltid dagresceptionist". Hur bra!? Tydligen så hade hon fått höra massa bra om mig från mitt nuvarande jobb. Nu har jag i alla fall två jobb. Taxfreen kommer bara bli extrajobb ibland från och med nu.
Att börja som tidigast kl.07.00 kommer göra så mycket, de där två extra timmarna gör skillnad.

Borde egentligen springa till Storsentret innan de stänger och köpa en vit skjorta och ett par enkla svarta skor. Får se om jag orkar, gäspar ju som en tok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0