L.O.V.E

Idag när jag var i Freo så fick jag för mig att gå in på MYER, det är som Åhléns fast dyrare (designer grejer blandat med vanliga märken) och med bättre kvalité. Det finns kläder, skor, väskor, smink, böcker, leksaker osv.
I alla fall, jag brukar inte gå in där för jag har fått för mig att det är jättedyrt där inne. Gick in där idag och möttes av två olika märken som föll mig i smaken på en gång. GUD VILKA SNYGGA KLÄDER! och jag hittade den älskade tröjan jag letat efter i över 1 år!! Jag är i helt extas, måste ha den sen.

Den kanske inte ser då speciell ut här (får ta en bättre bild någon gång när jag provar den), men det är den perfekta stickningen och axlarna är puffade precis som jag vill ha det. Åh den är så snygg!! $70 (ca.500kr) går den på.

Sen hittade jag den här snygga jackan av samma märke. Den är en blandning mellan bomull och skinndetaljer. $130 (ca.1000kr tror jag) går den på.


Kommentarer
Postat av: rach

love jackan!

2011-05-10 @ 12:08:20
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: Deniz

Sara vet du vad, du borde göra videobloggar och typ filma lite hur det ser ut där ni bor osv, skitnyfiken :D

2011-05-10 @ 16:45:29
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0