Ladies day


¨

Fina Alex och jag.

Det var ladies day igår medans killarna spelade fotboll. Alla tjejer fick gratis champange och vin och det fanns pastasallad och baugetter att äta. På kvällen var temat "royal" och jag var en prinsessa med en rosa klänning och en liten tiara. Alla är så himla snälla och trevliga här nere. Skäms nästan lite över att jag längtar hem när jag har det så förbannat bra här nere. För någon natt sedan drömde jag att jag var hemma i ett kallt Sverige och jag hade sån ångest "hur kunde jag lämna varma Australien!?" och jag vet att jag kommer ångra mig och ha lite ångest om jag åker hem. Man kommer alltid vilja ha det man inte har. Ibland önskar jag att Sverige och Nya Zeeland kunde byta plats, så man hade lite närmare hem. Inte 30h flygtid.

Kommentarer
Postat av: Deniz

sv: jaa jag tro det blir så sen :D

2011-05-02 @ 00:18:11
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0