Tips!


Eftersom jag använder en massa olika krämer varje dag för att ta hand om min stackars hy som utsätts för sol, saltvatten osv dagligen, så tänkte jag berätta om mina bästa krämer som jag använder. Nästan allt har jag fått i julklapp.

The body shop - Body butter - Coconut och Strawberry: Återfuktar hur bra som helst och man blir lena som en barnrumpa, dessutom luktar man väldigt gott.
The body shop - Body cream - Pomegranate & Fig: Luktar mumma och är inte lika fet som body butter, återfukar bra.
Lush - Lip scrub - Peppermint & chocolate: Socker på burk, som man skrubbar på läpparna och de blir supermjuka! Sen äter man bara upp det, då det smakar mint.
The body shop - Lip balm - Strawberry: Passar bra att ha efter Lush lip scrub. Återfuktar, ger glans och luktar jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: rach

åh bra tips! Har dock haft ett par body butter ifrån body shop så vet hur bra de är.. hmmm.. Får bli affären snart och köpa mig något tror jag minsann.

2011-03-04 @ 11:50:32
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0