Sooner than it seems life turns around

JAAAAAAA! Äntligen lite tur på min sida! Jag är så jävla grisglad!
Började med att jag promenerad hela vägen till South Freo för att dela ut mitt CV på olika caféer. Fick dock till svar på nästan alla ställen: "vi har precis anställt folk..." Blev så jäkla less att jag fick samma svar överallt. Men jag hade min lilla lista som jag skulle följa så deppa ihop kunde jag inte. Tog bussen för att använda det sista jag hade på mitt presentkort på Sportsgirl (visar det jag köpte senare).

Har städat badrum, kök och sovrum och slog mig ner i soffan efter alltihop för att måla naglarna. ringer telefonen helt plötslig! det ringer nästan aldrig till min mobil, dessutom var det ett nummer jag inte hade. Killen presenterar sig glatt och frågar om det är jag som är Sara och om jag sökt jobbet till ett café som ska öppna i Garden City nästa månad. HUR PAFF BLEV JAG INTE!? Det är ett jobb jag sök över internet t.o.m trodde aldrig att någon av dem skulle ringa. Nu har jag intervjuv på torsdag den 31/3 kl.14.00! And I'm gonna sweep them off their feet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller alla tummar och tår jag bara har. Du kommer att ta dem med storm, älskade unge!

2011-03-28 @ 21:19:30
Postat av: Jonna

hallefuckinglujaaah!!!!!

2011-03-29 @ 09:23:12
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0