Pause

Har en del bilder från våra galna upptåg i söndags, men just nu har jag en liten pause. Jag ligger mest i soffan och tigger min pojkvän till att massera min mage och rygg. Jag tror att jag har fått hela världens mensvärk, tack för det liksom. Tog longboarden och tränade flera timmar idag, vilket fick mig att glömma hur ont jag hade och dessutom kom jag fram till att jag nog är född till att åka longboard! Det är andra gången i hela mitt liv som jag provar och jag har lärt mig att svänga till båda hållen nu, dessutom vågade jag mig ner för en liten backe (sen var jag så stolt så jag åkte ner för samma backe flera gånger i 1 timme). En longboard är inte samma sak som en skateboard, men det kan vi ta en förklaring på sen.

Pic; weheartit.com

Nu ska jag nog gå till affären och köpa den största chokladkakan jag hittar och grädde...och något godis. Heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0