Minnen

Har suttit och läst igenom alla gamla blogginlägg från när jag bodde i Norge. Hade det himla bra där (även om jag hade hemlängtan) och shoppade som en galning! Saknar alla mina fina knappt använda kläder,skor och väskor. Jag hade/har fina vänner där som jag hittade på galenskap med. Man ska verkligen ta vara på tiden och njuta av allt man gör. För det det kommer vara många stunder som man i efterhand kommer sakna men som man inte uppskattade då. Det är extra kul att läsa om hur jag hela tiden drömde om Australien, och nu är jag här. Jag är så grym.

Okej nu ska jag försöka sova, för nu har G äntligen....nej skoja bara nu började han igen. Han hostar som en galning. Jag hatar hosta, så han får hålla sig på minst 1m avstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0