Lördag och söndag

Har varit lite tyst här i bloggen, mest för att jag har varit i ett party-mood både lördag och söndag och min högerarm har varit stämplad med diverse bar-/nattklubbs-stämplar. Sen måste man återhämta sig och det tog hela måndagen för mig.


Lördagen började här, i en campingstol för att titta på australiensk fotboll, med en öl i handen.


Senare på kvällen bar det av till ett hotell med hela Geoffs fotbollslag, sen fortsatte kvällen till olika barer innan vi stupade i säng vid 01.00 tror jag klockan var.


Söndag. Mötte upp Jonna, Ida och hennes pappa Micke som var här på besök från Sverige.

Vi gick runt på bryggorna och Jonna ville hjälpa den här fiskaren, haha.

Ida ville också hjälpa till.

Hamnen är full med restauranger, glassbarer och fiskebåtar.

Vi såg brandrök och bestämde oss för att åka och kolla, det brann i ett industriområde och tydligen så var det någon som hade antänt det. Så jäkla dumt, speciellt här där det är så torrt, elden spred sig väldigt snabbt.

Och så här såg det ut när vi skulle åka där ifrån.

Resten av söndagen ägnade jag och Jonna hemma hos mig, vi drack vin och skrattade. Hade kanske liiite för mycket av det roliga och kvällen slutade med illamående och jag sov 20.30 när pojkvänenn kom hem.

Jag har så otroligt mycket energi idag, ska ut och åka longboard och fixa lite annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0