Ice-coffee

Lyckan på morgonen är: ISKAFFE.
Det är så gott att jag blir lycklig i hela kroppen av att tänka på det. Jag har verkligen börjat älska kaffe här nere.
Med en hemmagjord iskaffe så är jag redo för dagen. Igår när jag var ute och gick såg jag att det går en buss i närheten av där jag bor och hela vägen till mitt favorit shoppingcenter! Så idag tänkte jag ta den bussen för att söka jobba där, skulle vara himla perfekt.

Här kommer lite bilder från Sofies kamera, alltså bilder från östkusten som jag inte visat.


Surfers paradise. Elina, Sofie och jag.

Mitt ute i ingenstans. Jag och Björn. Här hade jag precis gråtit som ett litet barn, vi var tvugna att vända tillbaka till Brisbane pga översvämmningarna...

Surfers paradise. Jag och Sofie på vårat hostelrum. Vi delade med två jättetrevliga personer, en tjej från USA och en kille från Brasilien.

Surfers paradise. Vi hade partypass en kväll, fri enré till 3 nattklubbar och en gratisdrink på varje ställe. Det var en riktigt rolig kväll!

Surfers paradise. Elina, Björn och jag.

Sydney. Cool bild på mig, Elina och Björn.

Sydney. Sönderbränd Sara. Kanske inte syns så bra på bilden men jag har aldrig varit så bränd i hela mitt liv som jag var där.

Perth. Sofie och jag, vi blev lite hem-kära och började rita svenska flaggan på varandra.


Rottnest Island. Jag, Elina och Björn. Ute på den fina paradisön som ligger här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0