Colorful



Bild 1: kollage av mig. Bild 2: http://tildafingal.blogg.se/

Har (som många andra denna vår) gått och blivit döförälskad i starka färger, helst mixade och matchade helt tokigt. Rosa har alltid varit favoritfärg, men nu har jag införskaffat mig mycket i orange också. Har ett väldigt sug efter ett par kornblå byxor som jag såg på second hand här om dagen.

Som ni kanske ser så håller jag på attt pillra med designen på bloggen! Kan inte sova ändå så, ligger och längtar tills imorgonbitti då jag ska upp tidigt för att äta frukost med pojkvännen innan han far till jobbet. Det bästa med hela frukosten är att dricka morgonkaffe och titta åp Sunrise (nyhetsmorgon) samtidigt. Sen ska jag pressa på stranden med Ida och förhoppningsvis få tillbaka min solbränna.


Kommentarer
Postat av: Yasse

Riktigt snygg jacka ! :)

2011-03-25 @ 08:50:21
URL: http://yasseiaustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0