Bakat åt hela Australien


Har bakat havreflarn till hela Australien känns det som, många blev det men gott är det också. Annars så har jag varit på ett fitness center och badat med G's brorson. Vilket litet 2-årigt charmtroll han är, världens gullunge även om jag kan ha lite problem med vad han säger (haha). Önskar att han hade det bättre dock, vissa borde vara förbjudna att skaffa barn.

Jag har även tvättat och strukit skjortor till mannen i huset, men det var sista gången. Mans skjortor är ju omöjliga, blir alltid något veck någonstans, dessutom är jag livrädd att bränna mig.
Sen blir jag T O K I G på:
1. Ihopknölade strumpor i tvättkorgen! (det finns väl ingen som vill pilla med andras strumpor?)
2. Blöta tränings-/fotbollskläder i tvättkorgen! (oh my god!! det luktar ju äckel överallt och ens egna kläder suger upp det också. Häng upp och låt torka först!)
3. Fäll ner sittring och lock på toan! (den enklaste och normalaste saken att göra, fast tydligen inte om man är man)
4. Om man har handdukshängare på väggen, tryck inte ihop alla hängare då alla handdukar suger upp vattnet från den blöta! (det är inte roligt någonstans att ha en pissblöt handduk på morgonen när du vill tvätta ansiktet).

Läs och lär. Eller det verkar ju inte funka heller. Någon som har några tips?

Kommentarer
Postat av: Malin F

Strunta i att tvätta hans ihopknölade stumpor och svettiga träningskläder, tillsist lär han sig att om han vill ha det tvättat får han göra som du vill eller tvätta själv ;)

2011-03-24 @ 19:57:23
Postat av: Fast

2011-03-26 @ 01:17:31
Postat av: Faster Jenny

ha ha Sara! kanske är det genetiskt, du verkar ha samma problem down under som vi här i Svedala har =)

2011-03-26 @ 01:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0