Sunday

Igår blev det filmkväll med Ida, vi lyckades smälla i oss nästan två påsar chips och titta på en dålig dansk/svensk skräckfilm och en dålig engelsk skräckfilm.

Nu har jag slösurfat lite efter lonely planet reseböcker, jag undrar om det är normalt att bli lika exalterad över en resebok som man blir över nya kläder eller skor? Jag bara hoppar upp och ner av deras tjocka böcker om sydamerika och asien!

Har även kikat runt lite på jobb och annat i Norge, eftersom jag kommer hem i augusti/september då mitt visum går ut. Måste till Norge och råna dem på lite mer pengar så jag kan resa och göra mer roliga saker!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, har följt din blogg lite efter att min kompis Denise (som ska flytta till Australien) nämnde den eftersom att jag också är intresserad av att åka till Perth. Jag har också Norge-planer innan jag åker för att samla på mig ett staetkapital och min fråga är då om du har några tips på vad man kan tänka på när man vill åka och jobba i norge? :-)

2011-06-19 @ 09:20:51
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0