Sara hjärtar norska skattepengar

Mobilen ringde imorse, det var natt i Sverige och när jag läste "mamma hem" hann jag tänka 1000 olika saker om vad som hänt. Men istället var det en glad nyhet. Skattepengarna från Norge har kommit! JAG HÖLL PÅ ATT SMÄLLA AV och mamma med för den delen. Jag trodde inte att jag skulle ha pengar till det, men nu jäklar blir det av! Jag ska göra ett stopp på väg hem till Sverige. Nämligen Bangkok, tänkte 1v men kanske ska lägga på en till och ta mig någon tur ut till någon ö. Kommer vara där helt själv, vilket känns otroligt spännande! Klarar jag av Bangkok själv kan jag klara mig var som helst i världen känns det som.

Det kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0