Ont i bollen

Jag visste att jag skulle vakan med migrän, jag kunde liksom känna att det började när jag gick och la mig igår. Pep som en liten fågelunge ifrån sängen imorse men det fanns vaken en fågelmamma eller pojkvän som kunde tycka synd om mig. Har proppat i mig migräntabletter och vanliga nurofen, måste vara i form för jobbet imorgon. Känns mindre kul att jag måste befinna mig på ett kalas för en blivande 3-åring om några timmar. Med mitt värkande huvud så hatar jag barn just nu. Slå, banka, skrika och trycka på saker. TYST SÄGER JAG BARA.

Lär ju klä på mig och göra mig 'vettig', gå i regnet till bussen och sen när jag möter pojkvännen så ska jag tvinga honom att massera min nacke så värken försvinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0