Lazy

Det är jobbigt att vara lat. Jag är inte bara lat, jag är EXTREMT lat.
Är hemma själv hela kvällen då G måste jobba i baren på sin fotbollsklubb.
Jag tänkte ta mig friheten att vara onyttig nu när den nyttiga i huset inte är hemma!
Har drömt om Domino's pizza, double beef and bacon hela dagen.
Dominos ligger nedanför backen och runt hörnet.
Nej, vad jobbigt och jag blandar alltid ihop min beställning när jag ska beställa (för man kan välja bland 10 olika bottnar osv).
Jag kanske kan gå till affären då? Den ligger nedanför backen. Jag kan ju köpa kako och ägg så kan jag leva på kladdkaka hela kvällen! Fast då kommer jag bara må illa. Godis då? Då får jag bara ont i magen och dessutom så finns det inget gott godis i det här landet.
Om jag äter nudlar behöver jag bara gå till köket! Men vad äckligt och tråkigt en lördag.
upptäckte jag att jag kan beställa Domino's pizza online!!! Så behöver man bara gå dit och plocka upp den. Istället för att stå i den typiska det-är-lördag-och-alla-beställer-pizza-kön och göra alla australienare irriterade för att jag inte kan bestämma alla detaljer på pizzan. Visst skulle jag kunna beställa att få den hemkörd också, men hur pinsamt skulle inte det vara när jag bor runt hörnet!?
Problemet nu är att det är kolsvart ute... och jag är mörkrädd. Men jag tror tjockisen i mig kommer vinna över fegisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0