IKEA och sockerchock

Vi hade bestämt oss för att åka till IKEA idag och G vill åka dit så vi var där när de öppnade ungefär. Dum idé. Vi hamnade mitt i morgonruchen. Folk kör som idioter i storastäder alltså, speciellt när de har bråttom till jobbet. Det tog oss över 1h att komma fram (med lite felkörningar dessutom). Med presentkortet köpte vi lite köksgrejor och jag handlade knäckebröd, dammsugare, ahlgrens bilar, marabou daimchoklad, tunnbröd och kanelbullar. Åt varmkorv med bröd i kiosken också. Dessutom spelade de svensk musik, allt fick mig att längta hem otroligt mycket. Fantiserade lite om att jag egentligen var på IKEA i kungens kurva.
Har smällt i mig allt för mycket av det goda så nu har jag ont i magen av allt socker. Men en bit knäckebröd kan ju inte skada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0