Första dagen

Jag ligger med fötterna i högläge och äter glass. Har ju stått upp sen klockan 06.00 imorse, så fötterna gör ont och är svullna så glass förtjänar  jag. Första dagen på jobbet gick hur bra som helst, det kom in många nyfikna kunder och jag gjorde allt från kaffe och té till mackor och wraps. Det kan vara lite svårt att höra vad de säger ibland pga allt ljud från kaffemaskinen, kyldiskarna som låter och allt babbel runt om i köpcentret. Men alla är glada och trevliga.

Imorgon ska jag jobba extra åt dem på morgonen mellan 07.30-11.00, då kommer jag mest hjälpa till att lägga upp/fram allt och göra i ordning färdiga wraps och mackor. Sen blir det fotboll resten va dagen!




Kommentarer
Postat av: Linnea Vedlund

Hej! vad kul dina poster är! lär definitivt läsa dina inlägg lite mer! (: Hoppas du har en bra helg :p

2011-06-30 @ 11:37:23
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0