Söndagsmys

Började dagen med att åka in till Freo och gå till en speciell affär, för att köpa något till min lillebror. Nu har jag verkligen skämt bort honom kan jag tala om. Jag har en känsla av att han kommer bli överlycklig i alla fall så det är ju bra! Synd att han måste vänta ett par veckor till innnan han får det.

Efter det gick jag och G till marknaden och i lite andra butiker för att leta efter uggs, finns verkligen hur många olika modeller som helst här. Ska åka till "ullbutiken" och kolla också någon dag. Jag vet inte ens om jag har plats för ett par att ta med mig hem, haha.

Efter det gick vi till bion och såg Bad Teacher. Själva handlingen i filmen var väl ingen höjdare men alla kommentarer de slängde ur sig var hystiriska. Cameron Diaz är grym!
Jag höll nästan på att kissa på mig av skratt här:
Justin Timberlakes karaktär Scott kommer gåendes:
Lynn (lärarkollega): "I love how he's eyes sparkle when he smiles"
Elizabeth (Cameron Diaz): "I want to sit on his face!"



Efter det tog G med mig till ett choklad café där vi beställde 'chocolate fondue' och det är det godaste jag gjort i hela mitt liv!! SÅ GOTT. Tyvärr så glömde jag kameran hemma men försökte ta en bild med min dåliga mobilkamera:

Vi hade marshmallows, jordgubbar, banan, nötter, brownies, popcorn med honung och krispiga munk-pinnar (de smakade precis som munkar) att doppa i den smälta chokladen! MUMS,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0