Bokat och klart

Här går det undan. Jag bokar allt baklänges som vanilgt, haha.
- Hotell på Bali är bokat för de 3 första nätterna, stannar totalt i 11 dagar.
- Flygbiljett hem till kalla sverige är också bokat! Jag flyger med Thaiairways från Bali med mellanlandning i Bangkok till Stockholm. Onsdagen den 28 September ställer jag mina fötter på svensk mark igen.

Har faktiskt lite ont i magen med tanken på att jag ska åka hem, känns så konstigt. Imorgon bokar vi i alla fall flygbiljetterna till Bali också! Sol, Bintang, Gili, Surf... jag längtar!

Nu ska jag ta hand om min sjukling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag möter dig med pussar och kramar på Arlanda!!! :) Och kanske lite svensk choklad också, om fröken skulle vara sugen på sån... :P

2011-07-20 @ 16:36:45
Postat av: lillebror

jag kommer också stå där och vänta

2011-07-22 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0