Surfing

Har precis vaknat, före alla andra. Har varit lite kallt inatt eftersom jag legat precis under ACn annars har det gått hur bra som helst i vårat 16 bäddars rum.

Igår låg vi på stranden hela dagen och jag badade flera gånger, för här är vattnet inte svinkallt som i Sydney och Perth. Åt nudlar och drack goon (skitbilligt vin som alla backpackers dricker) till middag och gick ut på två klubbar här i stan. Jag slutar inte bli chockad varje gång jag ser alla dessa snygga människor, surfare är verkligen snyggast i världen! vilken tur för mig som är ihop med en, och idag ska jag ju bli en själv. Ska leta efter lite surf-skolor nu, måste även köpa mig en ny bikini eftersom de slits så fort här.

Woho surfing next! (och blir jag uppäten av en haj så älskar jag er alla)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fan saknar ju dig med sara! var på leftbank i söndags och träffade din karl bland annat.. Tycker minsann du ska komma tillbaka nu så vi får ta tag i festandet och solandet ! men du ser ut att h det jävligt bra och jag är grymt avis !!:)

2011-01-04 @ 14:44:52
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0