Pictures from the east coast

Tog väldigt snålt med bilder den sista tiden på östkusten. Man hade ingen lust att dra fram kameran när regnet stod som spön i backen. Här kommer en blandning av det som fastnade på bild i alla fall.


Taget från Sydney Tower

De största fladdermössen jag sett i hela mitt liv!


Mitt älskade Byron Bay!


Sofie och Elina bygger sandslott.

Vårt boende i Surfers Paradise (lilla Miami)



Blue bottle, gör svinont och man är tvungen att hälla sötvatten där man är bränd.

Lilla Miami

Brisbane, här har ni oss sova på gatan, mitt i natten. Det här är sista bilden jag tagit för efter detta var det bara krångel och tårar. Jag hoppas att jag får en bättre upplevelse av östkusten nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0