Otur

Nej jag har inte dött av en haj. Men jag jänner mig nästan död. Sen jag skrev sist har det verkligen ösregna här på östkusten. Vi tog oss upp till Surfers Paradise men kunde inte göra mycket pga av regnet. Bokade buss till Brisbane och var tvungen att sova på busstationen men blev utslängda kl.02.00 då de stängde och vi fick sova på gatan till 03.30 då de öppnade igen. Jag sov inte en sekund kan jag lova. Satte oss på bussen som skulle ta oss till Hervey Bay och Fraser Island men när vi kommer 3h norr om Brisbane stannar vi på en bensinstation och får inte åka längre. Översvämmningarna blir bara värre och alla vägar är avstängda, vi kom ingenstans och men 0 sömn och brist på mat var det inte så konstigt att jag bröt ihop och grinade. Jag har verkligen sett fram emot det här mest av allt!! Bila på Fraser Island och segla i Whitsunday, nu är allt inställt. Dessutom har jag ögoninflammation, snorar och hostar och har någon form av magsår och kan inte äta och kräks om jag gör det. Jag är så less på allt regn och krångel att jag ger upp. Åker nog tillbaka till Perth imorgon så fort jag kan och åker tillbaka till östkusten en annan gång.

Jag vill bara hem till min man och bli ompysslad. Jag klarar mig igenom det mest men nu är det fan synd om mig.


Kommentarer
Postat av: rach

näää :c stackars :*

2011-01-09 @ 00:13:18
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0