Sjuklingar

Pojkvännen ligger utslagen och sover i sängen och jag sitter i soffan med en helt otrolig huvudvärk som vägrar att ge sig! Tabletterna hjälper ju inte, dessutom är de snart slut. På en vecka ha vi lyckats smälla i oss ett paket alvedon. Lyckades göra riktigt goda omeletter till oss till frukost med tonfisk och avokado i, trots att vi inte har varit och handlat än och köket skriker tomt. Just nu samlar jag kraft till att smyga iväg till affären för att köpa lite nödvändigt så jag kan göra en pastasalld åt oss. Orkar inte tänka eller laga mat för huvudvärken får mig att må illa.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad ni ser ut att ha haft det bra gumman..ni är så söta ihop.. och för det andra förstår jag vad du menar med att du alltid vill iväg och se mer.. samma här.. jag är så otroligt laddad på allt som finns där ute.. austraöien är fantastiskt.. men tänkt så myucket mer det finns:D aaah ! nästa stop för mig blir usa eller kanada till hösten .. cant wait:D

2011-02-03 @ 13:29:48
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0