Longboarding...for the first time!!

Efter ett par ledsna ögon med bamsetårar mitt i natten och ett gulligt samtal från min fina familj i Sverige, så vaknade jag upp på rätt sida i alla fall. Temperaturen kom upp i 39 grader varmt idag, och Jonna och jag klarade endast ett par timmar på stranden för att sedan åka in till Freo och äta sushi inne på food court. Det blev en sväng till marknaden och sen frozen yoghurt på det. Vi traskade vidare ner till Little Creatures och lyckades snappa åt oss ett bord i skuggan, köpte något kallt att dricka och fick sällskap av Ida.

Mina fina, Ida och Jonna!

En mycket svettig Sara och Ida.

Efter det blev det vila hemma i soffan, titta på en film medans pojkvännen sov. När klockan var straxs efter 18.00 och solen hade börjat gå ner bestämde vi oss för att ta en sväng på hans longboard, och jag har alltid velat prova men inte känt någon med en. Det var lite nervöst i början men sen gick det riktigt bra! och det var så jäkla KUL, jag ville aldrig sluta! Så imorgon tänker jag ägna några timmar att träna på det, jag ska bli grym.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0