Barbie and the blue man

Idag vaknade jag med kaninöron på huvudet, rosa läppstift i ansiktet och ett nattklubbsband från Bali runt armen. Jag hade så jävla roligt igår! Australienska hemmafester är så jäkla kul. Man blir bjuden på mat och något att dricka hela tiden och alla dansar som bara den till musiken. Vi var kvar till sist. Temat på festen var "B" vad som helst på "B" fick man klä ut sig till.


The blue man!

The blue man och Barbie!

Butterfly (födelsedagsbarnet) och the blue man!

Barbie och pappa Bob Marley!

Ballerina och sen kommer jag inte ihåg vad Phil var utklädd till.

Bali boys och the blue man!

Barbie och Buzz lightyear!

Bali boys och the blue man!

Barbie!

Kommentarer
Postat av: Emma - mogen och rutten

Åh jag blir så jävla avis! :O fan vad roligt du verkar ha!

2011-02-20 @ 12:35:52
URL: http://emmavestergaard.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0