U smile, I smile


Älskar låten!

Humörsvägningar x 1000. Glad, ledsen, hata, älska, vinter, sommar, blond, brunett, ful, snygg, resa, jobba, plugga, leva, äta, träna. Jag har hamnat i en berg- och dalbana tror jag. Det går nog över så fort min älskade familj kommer hit till jul. Jag har lite bieberfever för tillfället. Såg hans film 'Never say never' och den var bra! Har sträck-kollat på 'keeping up with the kardashians' också. Skönt att kolla på lite hjärndöd tv. Kollar jag inte på film eller serier så äter jag. Smällde i mig massa på julbordet igår (som för övrig var himla trevligt). Jag kommer rulla fram när julen är över.

Nu får det bli lite mer hjärndöd tv innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0