The dark side

Sitter och lyssnar på Oasis och dricker mjölk. Gled mig igenom dagen på jobbet idag också. Sålde mest öl till semesterfirarna. Gjorde massa in-checkningar by myself så det känns bra att jag börjar få lite koll. Sen satt vi och letade efter datorer till mig på nätet. Jag funderar starkt på att gå över till the dark side. Alltså APPLE. En macbook pro lockar verkligen. Men får så mycket blandad respons. Antingen hatar man den eller älskar den. Jag önskar att jag kunde få låna en i 1 vecka och se om jag tycker att det är så svårt att lära sig som många säger.
Ska suga på den godisen ett tag till. Det är ju inte nummer ett på min prioriteringslista just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0