Starbucks mocha


yummie!♥

Lite för liten, lite för dyr. Men gud vad jag längtar tills Starbucks öppnar i fabruari på flygplatsen. Jag kommer ju vilja åka dit frivilligt när jag är ledig och köpa kaffe. Jobbar på här borta och på fredag är det julfest. Vi tjejer i receptionen ska träffas lite innan och bara kosa oss. Ni vet, snacka lite skit, dricka lite vin, fnissa och sminka oss.

Annars så kan jag tala om att jag har väckt liv i mitt tumblr konto/blogg! Jag kommer mest reblog:a inspirerande bilder, och när jag skriver texterna så kommer de vara på engelska.
http://sabraslife.tumblr.com/
Får se om jag gillar tumkblr mer än blogg.se. Då kanske jag byter helt!

Kommentarer
Postat av: rach

instämmer, längtar tills de öppnar i gbg hah, dock inte förens nästa vinter men ändå! men vi får ju njuta i london snart iaf 8)

2011-12-14 @ 22:32:33
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0