Annorlunda dag

Jobbade extra på flygplatsen idag. Höll på att slå ihjäl mig på parkeringen som var täckt i blankis och vatten. Kom in på jobbet och fick veta att flygplatsen var "stängd". Inga flyg kunde lyfta eller landa pga av isen och vattnet. Vi fick roa oss med att lyssna på julmusik och packa upp varor. 'DELAYED' och 'CANCELLED' ploppade upp på var och varannat flyg. Inte förens mina sista 2h började flygen sakta komma in.

Nej det här äckliga regnvädret vill vi inte ha! Vill ha minusgrader och snö. Eller sol, 35+ och en sandstrand. ehe.

När jag kom hem blev det middag med bror, sen åt vi kanelbullar och ostkrokar och tittade på film. Jag trodde att 'the exorcism of emily rose' skulle vara en läskig film? Jag somnade som ett barn i min brors säng, mitt i filmen och sov 20min. Missade ingenting känner jag. Filmen var dålig.

Nu ska ajg försöka sova med min överfulla mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0