Alla går ut när jag går in

Kommer aldrig glömma att göra matlåda till 2-vakt på jobbet igen. Matvrak som jag är så klarar man sig inte på 2 riskakor. Därför sitter jag här nu och äter husmanskost deluxe mitt i natten. Såg många partyglada människor vingla in till stan när jag åkte hem. Själv ska jag sova gott. Pratade bort hela arbetspasset med en svensk jämngammal tjej. Synd att hon ska sluta vi passade bra ihop. Hon hade de sjukaste historierna om vad som hänt under det året hon jobbat där. Allt från att ringa polis och ambulans till att ta narkomaner på bargärning som försöker sno kassan till att få information om att självmordsbenägna människor bor på hotellet.
Tur att man inte jobbar natt!

Nu ska jag äta lite mer och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0