All night long

Herre.gud.
Jag skulle ju följa med G och titta på hans fotbollsmatch, det slutade med att vi var där i 12h.
Brände hela vänstersidan av min kropp i solen. På kvällen blev det presentationer och priser, öl och cider flödade och jag fick dra min historia om vart jag kommer ifrån och hur jag träffade G hur många gånger som helst. Sedan har dessa killar en grej för sig, de köper alla en jättesöt cider och så tävlar de vem som kan dricka upp den först (det gör ont i halsen att dricka så fort och så mycket för att den är så söt).
Sen skulle det köras hem. Ja för i Australien får man köra bil på en mycket högre promille (köra full skulle jag säga). Såklart hamnar vi i världens polis-alkohol-test på väg hem som visar positivt precis över gränsen när G blåser. Great. Polisen tar körkortet och vi får sitta och vänta. G får blåsa igen lite senare och polisen snackar med honom sedan får vi åka vidare. Vilken tur. Somnade som en stock när jag kom hem, antar att det var solen som tagit all min energi.

Nu dricker jag isté och äter cheese & bacon balls, mm vilken frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0